سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ورک پرمیت کانادا چیست؟

ورک پرمیت کانادا work permit
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

مهاجرت به کانادا از طریق ورک پرمیت (work permits)

کانادا یکی از کشورهای مهاجر پذیر در زمینه شغلی است و افراد خارجی می توانند با داشتن شرایط لازم که از سوی اداره ی مهاجرت این کشور تعیین شده است، برای مهاجرت از طریق کار اقدام کنند و با اخذ ویزای کاری کانادا به این کشور مهاجرت کرده و اقامت موقت یا دائم دریافت کنند. اما مهاجرت کاری به کانادا کار چندان ساده ای نیست و متقاضی باید پروسه ی اخذ ویزا و اجازه ی کار را طی کند و مجوزهای لازم برای اشتغال در این کشور را دریافت کند تا در صورت واجد شرایط بودن، اجازه ی اقامت و کار در کانادا به او داده شود. یکی از روش های مهاجرت کاری به کانادا از طریق اخذ مجوز ورک پرمیت است.

ورک پرمیت کانادا چیست و چقدر اعتبار دارد؟

ورک پرمیت کانادا مجوز کتبی برای اشتغال نیروی کار خارجی است، که از طریق اشتغال به کار به این کشور مهاجرت کرده است. در واقع برای اینکه افراد خارجی بتوانند در این کشور کار کنند، برای آنها مجوز کار ورک پرمیت صادر می شود.

مدت اعتبار ورک پرمیت کانادا با توجه به شرایط و تخصص شغلی متقاضی به مدت یک تا سه سال است و پس از پایان اعتبار، در صورتی که متقاضی همچنان مشغول به کار باشد، قابل تمدید خواهد بود.

کانادا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری ایرانیان است، اگر تصمیم داری برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنی، اما نمی دونی باید از کجا شروع کنی، برای دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم در این زمینه ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

انواع ورک پرمیت کانادا

ورک پرمیت کانادا دارای دو نوع است که با توجه به مدت زمان اقامت متقاضی، نوع کار و تخصص و غیره یکی از انواع آن برای متقاضی صادر می شود.

1- ورک پرمیت آزاد (open work permits)

2- ورک پرمیت بسته (close work permits) یا مجوز کاری مخصوص کارفرما

1- ورک پرمیت آزاد کانادا (open work permits)

ورک پرمیت آزاد (open work permits) یک نوع مجوز کاری کانادا است که دارنده ی آن ملزم به کار برای کارفرمای خاصی نمی باشد و برای دریافت آن نیازی به داشتن پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما (جاب آفر job offer) نیست. متقاضی با داشتن ورک پرمیت آزاد می تواند برای هر کارفرمایی کار کند و در هر شغلی که نیاز باشد، مشغول به کار شود، به جز مشاغلی که فعالیت در آن حوزه برای افراد خارجی ممنوع شده باشد و شغل مورد نظر باید قانونی و مجاز باشد.

با دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا در خصوص مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای استارت آپ، ویزای خوداشتغالی کانادا و سایر روش های سرمایه گذاری در کانادا یک مهاجرت شغلی موفق را تجربه کن.

ورک پرمیت آزاد برای چه کسانی صادر می شود؟

مجوز ورک پرمیت کانادا برای تمام متقاضیان خارجی صادر نمی باشد و نیروی کار خارجی برای دریافت ورک پرمیت آزاد باید دارای شرایطی باشد.

* متقاضی باید فارغ‌ التحصیل یکی از موسسه‌ های آموزشی مورد تایید کانادا باشد.

* متقاضی باید دانشجوی بین ‌المللی باشد و توانایی پرداخت هزینه‌ های تحصیل خود را نداشته باشد.

* در صورتی که متقاضی باید خاک کانادا را ترک کند، اما در حال حاضر به دلایلی نمی تواند از کشور خارج شود.

* هرگاه اقامت دائمی متقاضی تایید، اما هنوز اجرا نشده باشد.

* متقاضی دارای اقامت موقت کانادا باشد.

* متقاضی کارگر 18 تا 45 ساله باشد.